Antibaby naplója

Antibaby naplója

Design babatermékek

2013. június 06. - Antibaby

Nem is én lennék, ha nem néztem volna körül kicsit a design-oldalakon, és ne csorgattam volna a nyálamat néhány csodaszép bababútor és babakellék láttán. Nem azt az időszakot éljük, amikor ilyenekre költenék, de gyönyörködni és álmodozni azért szabad, nem?

Lehet, hogy utoljára van időm még arra, a kicsi érkezése előtt, hogy fél napot szörföljek a blogok közt, átméretezzem és körbevágjam a képeket, és hogy egy csokorba gyűjtsem, ami tetszik. Régebben gyakrabban posztoltam ilyesmit, mostanában nem marad rá időm, meg nem is foglalkoztat már annyira a design...

Na, de jöjjenek azok, amiket megláttam és megszerettem. Ezért vagy azért.

karim rashid iiamo.jpg

Az abszolút kedvencem Karim Rashid környezetbarát cumisüvege, ami tűzhely, konnektor, elem és mikró nélkül pont 37 fokra melegíti a beletöltött löttyöt. Jó, mondjuk kell ehhez bele egy patron, ami időnként cserélendő. Karim Rashid amúgy is nagy kedvencem, szeretem, hogy nem csak szép tárgyakat tervez, de figyel a praktikumra és a viszonylag megfizethetőségre is.
(Forrás: http://www.karimrashid.com/)

bumper-bar-stroller-quinny-zapp-xtra-544996.jpg

A Quinny Zapp babakocsit nem azért válogattam be, mert nincs ennél szebb a világon, hanem azért, mert nálunk is simán elérhető, megfizethető, és ezek mellett látványos is. Én nem Quinny-t vennék, mert van azért ennél több funkciós babakocsi is a piacon, de ha szembejön egy csinosabb darab, mindig jól megnézem magamnak.
(Forrás: Brendon)

design-milk.com_lifefactory.jpg

Visszatérve a cumisüvegekhez, van még itt néhány szépséges darab. A Magyarországon is könnyen, gyorsan beszerezhető típusok közül nekem a Tommee Tippee tetszik, de csábító az ilyen színes, egyszerű vonalú üveg is. Nyilván mind másra jó, más az előnye és a hátránya, én most csak a külsőségek alapján válogatok. A saját gyerekemnek egyáltalán nem biztos, hogy meg is venném ezeket... de szerencsére ilyen döntési helyzet most nincs is. Még alig költöttem valamire, mégis sok minden megvan már a baba érkezéséhez. Szerencsések vagyunk abból a szempontból, hogy a rokonoknál és a barátoknál már sok kisgyerek van, és rengeteg cuccot kölcsön kaptunk tőlük.
(Forrás: Design Milk)

porsche_design_babakocsi1314193373.jpg

No, ez a Porsche babakocsi az abszolút felesleges luxus kategóriába tartozik nálam, de azért meg kell hagyni, hogy csinos kis darab.
(Forrás: Luxury Lifestyles)

A java a Tovább után jön!

Stokke Care pelenkazo.JPG

leander_atalakithato_pelenkazo_asztal_puslebord_frit_lowres_1.jpg

sweet-pink-versatile-Baby-Changing-tables-560x840.jpgErgonomic-Baby-Changing-wall-tabled-design-560x464.jpgnathi_with_baby_2.jpg

A pelenkázó az a kategória, amiből rémesebbnél rémesebb, rondábbnál rondább darabokat lehet kapni itthon. Persze van kivétel, egy-egy luxus bútorbolt kínál szebbeket 200.000 Ft felett, de a "tehetősebbeket" kiszolgáló üzletek is inkább a giccs felé nyitnak, mint a letisztult design irányába. Amit mégis találtam, csakis szemlegeltetés céljából, az a Stokke, a Leander és a Nathi bútorai.
(Források: Stokke, Leander, Nathi)

ooba_com bassinet.jpg

Édes kis bölcsők! Olyan aranyosak és szépek, sokkal barátságosabb hangulatot sugároznak, mint egy kiságy, ami csak nevében kicsi, mert a 120x60-as méreteivel egy átlagos méretű hálószoba jelentős részét elfoglalja. Ezért néztünk fellógatható mózeskosarat, bölcsőt, babaöblöt... de végül mégiscsak egy Ikea-kiságy lett a befutó. Nálunk. De ettől még gyönyörűséges bölcsők kaphatók szerte a világon.
(Forrás: Ooba)

cascara babycotpod_com.jpg

(Forrás: BabyCotPod)

bölcső nestasnest_com.jpg

(Forrás: Nesta's Nest

stokke-sleepi-mini-agy-.JPG

A Stokke termékei (pl. ez a kiságy) a Brendonban is kaphatóak. Szépek, harmóniát sugároznak. Csak kicsit sokallok egy ilyen ágyikóért 140.000 Ft-ot.
(Forrás: Stokke)

thebabybassinet_com.jpg

Fellógatható "mózeskosár", bár engem leginkább az Adamo hintára emlékeztet.
(Forrás: The Baby Bassinet)

ubabub_com_products_pod_i-pod-cot-with-sabi_html.jpg

(Forrás: Ubabub)

leander_com.jpgbilledhjul-seng_conversion_0.jpg

Ismét egy Leander bútor, egy kiságy, ami később még további 4-féle ággyá alakítható, így elkíséri a gyereket egészen iskolás koráig.
(Forrás: Leander)

stokke flexibath.jpg

Ez a design díjas, összecsukható kád volt az, amibe először beleszerelmesedtem. Még fogalmunk nem volt semmi gyerekcuccról, amikor meglátogattuk a Mini-manó Áruházat, és ott díszelgett a nagy káosz közepén ez a letisztult darab. Azt hiszem, almazöldben. Nem, nem csábultam el, nem vettem meg, meg nem is vagyok benne biztos, hogy minden szempontból praktikus (pl. dugója van), de ha bababoltban járok, nem csukott szemmel megyek el mellette.
(Forrás: Stokke flexi bath)

Hoppop bili Donut Lime.jpg

Egy egyszerű termék: a bili.
(Forrás: Brendon)

designboom.jpgetetoszek.jpg

És végül két érdekes etetőszék. Az egyiket Mimke bejegyzése alapján találtam. A másik meg valami egészen különleges megközelítése a "hogyan is nézzen ki egy etetőszék" dilemmának.
(Forrás: Asztalos - Székesfehérvár)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr95346849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.06.06. 13:33:12

hehe :D Hát igen, én is mindig így járok...
Az a bili az szenzációs, lehet, hogy még a bili dilemmámat is megoldja, egyszerűen gyönyörű...A zöldet a csajszi is imádja úgyis ;) A Mercedesnek is van babakocsija, úgy látszik kicsit tágan értelmezik a kiegészítőket az autógyárak mostanában...(luxusbiciklije is van egy csomó luxusautó-márkának)
A lehajthatós is baromira tetszik, csak szerintem az mindennapos használatra nem túl praktikus...
Az első pelenkázó is nagyon tetszik, ahhoz nincs linked? (Jó-jó, kit érdekel a praktikum, amikor lehet szép is :D)

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.06.06. 13:35:12

na, ügyesen összekutyultam a szöveget, de azért remélem érthető :D

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.06.06. 13:58:51

az a bili nekem is nagy szerelem (már ha nem gáz ilyet mondani :-)) ), régóta szemezek vele, csak sajnálok ennyit kiadni érte..

én egy ilyen etetőszéket szerettem volna: www.brothermax.com/product-details/30108/Scoop-high-chair.htm

meg a jj cole cuccai tetszenek nagyon ;-)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.06.06. 14:42:28

@mimke: Csak kicsit volt kutyult a szöveg, értettem azért. :)
Az első pelenkázó a Brendonban is kapható. Stokke a neve, és szerintem élőben szebb, mint a képen.

www.brendon.hu/Products/Details/34614

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.06.06. 14:44:47

@orsó: Szép ez a szék is, láttam már több helyen. De engem valamilyen orvosi székre emlékeztet, vagy a régi borbélyszékekre. Téged nem?

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.06.06. 14:48:02

Mondjuk a pelenkázó árától kicsit lehidaltam..Mi kerül ezen ennyibe? Amúgy tényleg állati szép, de így ez is csak álom marad...
Akkor már a szerelmem-etetőszék olcsóbb :D

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.06.06. 19:55:15

@Antibaby: engem a nanu nanura emlékeztet :-))

bluemoon · http://mondomamagamet.blogspot.com 2013.06.06. 22:01:13

Dris és az ő ügyeskezű apukája szerintem csodákra lenne képes, ha elmondanád, mit szeretnél.
Sőt Mimke ügyes asztalosa is képes lenne neki bármit megcsinálni. (Aki azt a polcot megcsinálta, bármit képes megcsinálni... :)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.06.06. 23:09:52

@bluemoon: :)
Szoktak is "csodákat" művelni.
süti beállítások módosítása