Antibaby naplója

Antibaby naplója

Miss Amerika és a fegyvernek látszó tárgy

2007. október 25. - Antibaby
Hű, de profi helyen voltam ma. Mekkora különbség van aközött, amit az ember a zsebéből fizet, és amit a tb-n keresztül... Kíváncsi lennék, az ún. állami bőrgondozónál mennyibe került az anyagjegyvizsgálatom. Szerintem hasonló összegbe, mint itt, és mégis, a különbséget zongorázni lehet. Mondjuk időpontra mentem, mégis fél órát kellett várnom, de sebaj. Egy nagyon kedves, kulturált, barátságos doktornő foglalkozott velem, olyan egykori Miss Amerika típus. Bugyira kellett vetkőzni és egy nagyon erős világítású helyiségben egy fegyvernek látszó tárgy segítségével körbefotózott. A számítógépben megjelent nyolcszázezermillió fénykép a testem legapróbb pontjairól. Baromi előnytelen képek, baromi előnytelen megvilágításban, de természetesen most az anyajegyek jelenése volt, nekik kellett reflektorfényben lenni. A baromi előnytelen fotókat még baromi előnytelenebbé tette, hogy sokszorosára nagyítottuk, és aprólékosan megnéztünk minden egyes apró pontot. Izgalmas volt, óriáspalacsinta méretű anyajegyet még sosem láttam, pláne nem vettem észre, hogy bármi különbség lenne egyik és másik között. A gép osztott, szorzott, gyököt volt, aztán kiköpte, melyek az ártalmatlan foltok, és melyek a veszélyesebbek. Utóbbiból kettőt talált. Az egyikről papírom is lett, hogy ki kellene metszeni. Metszeni. Brrrrr. Nem sürgős, de minél előbb, annál jobb. Viszont! Járhatok masszázsra, napozhatok, bioláriumozhatok, nem pecsenyére, de észszerű mennyiség megengedett. Minden kérdésemre érthető választ kaptam. Akárhogy töröm a fejem, semmibe sem tudok belekötni.
Metszeni. Brrrr.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr44208195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása