Antibaby naplója

Antibaby naplója

Színeket télre!

2007. november 04. - Antibaby
Nem jöttem még rá, miért jár együtt az embereknek a tél a szürkeséggel. Fekete, barna, szürke, esetleg fehér vagy homok- és vajszínek árnyalatai... Pedig szerintem a leghatásosabb téli antidepresszáns az, ha körbevesszük magunkat színekkel. Erre mi a valóság? Bemegy az ember a Benettonba, és a téli kollekció nagy része ilyen meg ilyen. Még ott is, pedig ugye united colors. Még az a maradék kedvem is elmegy a téltől, pedig esküszöm, amúgy sem sok volt. (Legszívesebben átugranám, s ezzel egyben üzenek is a fejlesztőknek, nem ártana végre egy előre/hátra léptető gomb a nagybetűs élet vezérlőpanelére.) A kereslet a kínálatot, a kínálat a keresletet határozza meg, attól tartok. Jó, jó, azért lehet színes darabokat találni, és pont erre szeretnék mindenkit buzdítani. Döntsük meg a fekete egyeduralmát, s ezt főleg a fiúknak üzenem. Tudom, kényelmes megoldás sötét ruhadarabokba burkolózni. Az olyan "megúszós", bármit bármivel fel lehet kapni reggelente, és biztos nem néznek ki a munkahelyen... de egyhangú és bánatos. Mégha nagyon klassz fekete darabokat lehet kapni, akkor is. (Ne bántódjon meg senki!) Férfiak és nők egyaránt nagyon helyesek tudnak lenni egy-egy jól megválasztott színben. Kinek a pasztel, kinek az élénk. Nekem inkább az utóbbi jön be.
Hetekkel ezelőtt láttam egy gyönyörű lila szövetkabátot egy lányon. Azóta is szidom magam, hogy nem kérdeztem meg, hol vette. Azt hittem, simán találok olyat, de sajnos nem. Úgyhogy tegnap előtt megvettem egy nagyon helyes, letisztult, nőies, de farmerhez és sportoscipőhöz is illő világosszürkét a Zarában. :) Jobb híján. Majd feldobom színes sállal, pulcsival és harisnyával. Mert újabban szoknyát is hordok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr67217380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása