Antibaby naplója

Antibaby naplója

Vadászat

2007. november 06. - Antibaby
Reggel elmentem mammutra vadászni. Egész nap hajtottam a vadat. Hazafelé gyűjtögettem egy kis bogyót. Hazaérve megfőztem a mammutból az ételt, a bogyókból az italt, elutaltam a mammuthúst a mammutszolgáltatóknak, aztán Action Hero odavetette, hogy nincs tiszta világmegmentő jelmeze, s akkor én mentem, és gyömöszöltem a gépbe és nyomtam a gombot. Aztán még őrizgettem kicsit a barlangban a tüzet, hogy minden jó legyen. Közben Action Hero online autós magazinokon nézett videókat, teljes hangerőn. Mert fáradt. Most végre leülhettem elfogyasztani a mammutvacsorát, közben a "szüfrázsett" szót ízlelgetem a nyelvem hegyin. Ha lenyelem az utolsó falatot, kezdődhet a második felvonás, a hobbiszintű mammutvadászat.
Élvezem egyelőre.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr60220655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása