Antibaby naplója

Antibaby naplója

Nyomorék lettem

2007. november 10. - Antibaby
Olyan lelkesen megterveztük a barátnőmmel, hogy felkelünk reggel korán, veszünk neki tévét, aztán mind a 45 kilóját felcipeljük a negyedikre... ahogy azt Móricka elképzeli. Ezzel szemben arra ébredtem, hogy nem bírom lekapcsolni az ébresztőt, meg úgy eleve semmit sem bírok, ami mozgással kapcsolatos. Átfordulni, felülni, ilyesmi. Két évre jut egy ilyen nálam, legutóbb bécsi utazásom első napját állt be a nyakam, vállam, hátam... nehéz megmondani, hogy melyik. Szerencsémre sosem akkor jön rám ez a vacakság, amikor egyedül vagyok, nem is tudom, mi lenne, mert mobilért sem tudnék nyúlni, meg felülni sem, szóval amíg valaki nem törné rám az ajtót a szagomra gyanút fogva, addig itt feküdnék mereven.
Dris már rutinos, tud egyszerre tovább aludni és engem felültetni. Aztán érdekes, fájdalommal, de megy a gépelés, és mindjárt azt is letesztelem, be tudok-e ülni önállóan a fürdőkádba. Mindenesetre a tévécipelés ma elmarad. Lesz helyette több órás gyógymasszázs.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr34224203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása