Antibaby naplója

Antibaby naplója

Jared Leto tud

2007. november 19. - Antibaby

Vagy megöregedtem, vagy kevés tinédzser ismerősöm van, vagy nem olvasok elég Bravot (létezik még olyan?), vagy nem tudom, mi történhetett, de én csak a napokban tudtam meg, hogy Jared Leto (amerikai színész, Amerikai Psycho, Harcosok Klubja, Rekviem egy álomért, Észvesztő, stb.) énekel, sőt mi több, egy kimondottan népszerű rockzenekar frontembere. Egy kávéházban ment a kivetítőn egy klip, amiről először azt hittem, filmrészlet. Amikor világossá vált, hogy videoklip, elámultam, hogy hasonlíthat valaki ennyire Letora. Aztán persze keresgélni kezdtem a neten. Nem kellett sokat.
Még ismerkedem zenekara, a 30 Seconds To Mars világával. Annak ellenére, hogy ez a zenei stílus nem szokott rám hatást gyakorolni (nekem az ilyenek mind egyformák), időnként úgy érzem, eszméletlenül tetszik. Mi ez pontosan? Valami alter-emo-new rock izé... Mi a műfajmeghatározás?
Nem tudtam nem észrevenni, hogy Jared Leto nem csak jól énekel, de külseje nagy változáson ment keresztül, amióta utoljára láttam. Néztem a kifestett szemét, a csupa fekete gönceit, a szintén feketére lakkozott körmeivel, és arra gondoltam, nagyon ki fogok kapni az olvasóktól, de én bizony leírom: durva jól néz ki. Legszívesebben a "szép" szót használnám, ha szabad. Még azt is hozzátenném, hogy mindezen sokat dob az a nyílt tekintet, ami van neki, ha nem láttam volna épp az imént egy bevérzett szemű, tűhegy-pupillájú képet róla (remélem, műbalhé-kontaktlencse (: ). A bátorságot végül ebből a kommentfolyamból merítettem... na jó, nem vagyok azért olyan gyáva.
Állítólag a 30 Seconds To Mars neve a 2008-as Sziget esetleges fellépői között is felmerült. Már amennyiben egyáltalán megrendezik a fesztivált.
Csatolok három videót a zenekartól:


 


(Ennek fent van a Youtube-on a teljes, két részletben feltöltött verziója is, ha valakit érdekel.)
A másik itt. (élő) A harmadik pedig itt (akusztikus és lassú).

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr8234738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dzZizyke · http://www.iwiw.hu 2008.02.09. 12:54:55

naon tetszik Jared ja és a Bravo még létezik!!!!ja és vegyél fel mesen ez a cimem :domonkos_zita@hotmail.com

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2008.02.09. 20:52:51

dzZizyke, örülök, hogy neked is tetszik. :)

nem vagyok egy nagy msn-ező, úgyhogy ha nem baj... :)

blooregard 2008.04.22. 21:56:07

csak egyet mondok:látogass el a www.jaredleto.hu oldalra!

Bubu_Maci · http://www.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=25973 2008.06.19. 13:17:20

Óóóó Istenem! Köszönöm ezt a cikket! Végre valaki, aki nem csak fikázni tudja! És szerintem amiket írtál abszolúte igazak! A megfogalmazásod pedig Jaredre miszerint "szép" a legmegfelelőbb szó. A zenéjüket pedig egy másik oldalról vett idézettel szeretném érzékeltetni, ami szerintem teljesen jogos:
"A jól eltalált riffek, felemelő billentyűjáték, lehengerlő dobok, és Jared hihetetlen hangja olyan kristálytiszta elegyet alkotnak, ami az ember minden sejtjében kellemes remegést vált ki. Szinte érezzük hogy valahol nagyon nem itt vagyunk, de ahol, ott nagyon jó.
Letaszít a mélybe, de aztán nyomban fel is kap, hogy újjászülessünk mint egy főnix a hamvaiból.
Hívogat, provehito in altum, vessed magad a mélybe. A végén a megújulás vár.

Igazából minden szó csak tökéletlen megközelítése annak, ami ez a katarzis. Hallani kell. Érezni."

Én 2008.07.07. 15:30:42

áh komolyan jólesett olvasni te! =))
mintha én mondtam volna:)

HooGee 2008.08.08. 16:49:27

:-) Sziasztok! Örömmel olvasom hogy Jared valakire óriási hatással volt... :-) Én amióta az eszemet tudom rajzolok és Jaredé az az arc amit imádok rajzolni, szó szerint ahogy írtátok ez a fazon egyszerüen szép. A 30STM-nak pedig hatalmas rajongója vagyok, minden egyes szám minden egyes riff és dallam a kedvencem. Aki érdeklődik az együttes iránt kérem látogasson el az echelon.hu-ra és ismerkedjen meg kis mozgalmunkkal. Az mtv kerring awardsra 4 jelölést kapott az együttes az előbbi honlapon szavazni is tudtok rájuk. Egyszóval imádom az együttest és Leto arcát :-D Hát hiába vannak szép pasik még akkor is ha ők nem szeretik ezt a kifejezést. (másik nagy kedvenc rajztémám Brien Molko a Placebo zenekarból kissé buzis de én az ő arcát is imádom mert szép és kész!) Üdv minden marslakónak!

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2008.08.09. 11:57:57

HooGee, Brian Molko is a szép emberek közé tartozik nálam.

A "kissé buzis, de..." fordulatot nem értem, nem akarom érteni.

HooGee 2008.08.10. 21:52:27

Jajj :-S bocsánat. Nem tagadja biszexualitását na akkor inkább igy fogalmazok. Nem akartam bántani... imádom. Sorry Brian.

Mary 2008.09.18. 13:36:30

Én is nem rég fedeztem fel őket.A hatás nálam sem maradt el.Azóta is odavagyok értük,pedig nem vagyok mai csirke!!
süti beállítások módosítása