Antibaby naplója

Antibaby naplója

Elsők!

2007. november 24. - Antibaby
E-mailben már megtettem, de most, hogy aludtam egy picit, nyilvánosan is szeretném megköszönni mindenkinek a részvételt. Nem tudom, mi fog kisülni még ebből a játékból, de az eddigiek alapján azt mondom, sajnálhatja, aki kimaradt belőle és már az elején sem nevezett. Izgalmas, érdekes, agyalós, és sokat tanultam belőle. Az egy dolog, hogy új filmeket ismertem meg, de az elmúlt pár nap csapatkapitánysága során az önismeretem is fejlődött, rejtett képességeimet csalta elő a lelkesedés, a felelősségérzet és a szükség. :) Nesze neked accesment center.
Öröm volt veletek "dolgozni", bár remélem, inkább játéknak tekintettétek, mint munkának. Különösen a tegnap éjszakai virrasztóknak köszönöm, akik minden szót megrágtak velem újra,
vagy éppen ötletes feliratokat pakoltak a plakátra éjjel 1-kor. 
Elsők lettünk a fordulóban, juhééééé... Az eredmény hivatalos, történelmi tény. Gratulálok magunknak! Amikor feltettem a filmet, még izgultam, utólag fogok észrevenni nagy hibákat, de már összefolyt a képernyő a szemem előtt. Arra jöttem rá, könnyebb azoknak, akik már látják a másik csapat filmtervét, de jobb, hogy elkészültünk, nem tudtam volna még három napig csinálni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr7240132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása