Antibaby naplója

Antibaby naplója

Mikulás látogatási kérelem

2007. november 28. - Antibaby
Hadd mutassam be a legújabb EU-szabvány nyomtatványt, amelynek bevezetése éppen időszerű. Ha másért nem, logisztikai szempontból, meg ugye érdemes írásban lefektetni a követeléseket és a cserébe felajánlott szolgáltatásokat.
Kitöltöttem, s ahogy lenni szokott, utána vettem észre, hogy nyomtatott betűkkel kellett volna. Ezúton is elnézést kérek a Mikulás és Társá-tól, s megértem, ha csokimegvonásban részesítenek. Ígérem, jövőre az apró betűt is elolvasom. Apropó, sehol nem láttam feltüntetve, mennyi lesz a Mikulás vizitjének díja. Nyugtát kérek szépen, el szeretném számolni.
Íme az én kérelmem. Remélem, nincs grafológus a láthatáron.
Ha valaki kedvet kapott a töltögetéshez, és e-mailben kéri, megosztom vele az üres nyomtatványt is. (pdf-re számítsatok. Tartozom egy vallomással a végére: mindezt Mike-nál találtam.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr89245905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása