Antibaby naplója

Antibaby naplója

Munka után

2007. december 08. - Antibaby
Néhány kolleganőmmel kitaláltuk, tartsunk filmklubot kéthetente, munka után. Szalagfüggöny behúz, projektor beüzemel, pogácsa az asztal közepére, és play. Az ötlet mindenkinek nagyon tetszett, de végül csak öten jöttek el az egész épületből.
Én most láttam először a Brian életét, amiről nem lehet nem hallani, mindenki ódákat zeng róla. Talán ezért egy kicsit többre számítottam, de voltak részek, amiken totál kifeküdtem. Összességében viszont egy tömény baromság, néha olyan eszement ötletekkel, hogy jaj. Teljesen jellemző, hogy más poénokon nevettem, mint a többiek, dehát ez van. Szeretem a Monty Pythont, s jó volt a film, csak kicsit nagyobb durranást vártam. Két hét múlva folyt. köv. filmklub.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr60256721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása