Antibaby naplója

Antibaby naplója

Öcsi is csak egy van - semmi pénzért el nem cserélném

2007. december 12. - Antibaby
Hogy jót is mondjak, az öcsémre nagyon büszke vagyok. Igazán jó testvérek vagyunk, pedig eléggé különbözünk. Valószínűleg a közös problémák csiszoltak össze minket.
Amikor még otthon laktam vele és anyuval, én vittem el a balhékat, törtem előtte az utat. Neki szinte a hangját sem lehetett hallani, nem is láttuk sokat, begubózott a szobájába. Elköltözésem után szép lassan megváltozott. Az elmúlt hónapban pedig olyan tulajdonságai törtek felszínre, hogy mindenki tátott szájjal bámul rá.
Kezdődött azzal, hogy állást változtatott, egyik hétről a másikra, pedig az ismerősi körünkben mindenki azt hitte, ő innen fog nyugdíjba menni. Velünk csak a tényt közölte, új hely, új e-mailcím, új telefonszám. Aztán bejelentette, aktívan lakást keres és záros határidőn belül elköltözik otthonról, mert nem bírja tovább. Ezt mondjuk megértem, nem is tudom, miért nem lépte meg még eddig. Aztán kinyitotta a száját, és úgy kiosztotta családunk örökké képmutató, bazsalygós, ködösítős és mindig másra mutogatós tagjait, hogy csak lestünk. Wow. Az én kicsi, szerény, csendes öcsikém ilyen is tud lenni?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr4261537

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: biometria ocular wikipedia 2017.10.30. 02:06:46

Ha meghívnál egy sörre... - Sörtúra

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása