Antibaby naplója

Antibaby naplója

Új

2007. december 19. - Antibaby
Megváltam az eddigi legjobban szeretett frizurámtól. Nagyon ritkán sikerült jól megcsinálni magamnak, és sosem volt elég hosszú ahhoz, hogy úgy nézzen ki, ahogy szeretném. Végül úgy oldottam meg, hogy levágattam. Hirtelen ötlet volt, amikor beültem a székbe, még nem tudtam, hogy kijön a számon. Most kb. olyan, mint Madonna haja a Jump-ban, vagy Galambos Dorináé az Éld át az életem-ben, csak az enyém barna, rezes vagy bronzos vagy milyen csíkokkal, amit eddig 1, azaz egy ember vett észre, pedig hónapok óta megvan. Szóval gondolom, nem feltűnő.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr39269020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása