Antibaby naplója

Antibaby naplója

Csendes a főváros

2008. január 01. - Antibaby
Életem eddigi legjobb évét életem eddigi legjobb pezsgőjével zártuk, egy órával korábban, mint mások. Sok csipegetnivaló, két jópofa film, az utcán egy csapat a himnuszt énekli, vagy inkább üvölti... Bent nyugalom, jókedv és szeretet.
Én fordítva működöm. Nem szeretem, hogy szilveszterkor megkergülnek az emberek, de bírom, hogy január első napján kiürül és lenyugszik a főváros. Egészen különleges hangulata van ilyenkor egy mozizásnak vagy múzeumnak, de akár az utcáknak és tereknek is. Kellemes fáradtsággal végigsétálni a máskor zajos Budapesten, ami most csendes kisvárossá változik egy fél napra... Még a hó is érintetlen az egyébként forgalmas utcánkban. Jóformán csak a kukásautók és a hólapátok zaja visszhangzik. Szeretem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr75281293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása