Antibaby naplója

Antibaby naplója

Mi újság?

2008. január 14. - Antibaby
Majd' egy heti távollét után az ember felteszi a kérdést: hogy vagy? Esetleg, ha cifrázni szeretné, erre vált: mi újság?

2008. január 14. reggel 7:00 és 8:30 közötti válaszok:
G. a hétvégén leesett a tetőről.
Zs-nek műteni kell a lábát.
K. barátnője pár perccel a közös találkozójukra indulás előtt agyvérzést kapott, azóta kórházban fekszik.
M. lánya két évig tiszta volt, de ismét lövi magát. Éjjel azzal hívta édesanyját, hogy nem tudja, hol a gyereke. Másnap arra sem emlékezett, hogy telefonált.
J. barátnőjének 3 éves fia fulladni kezdett, az anya pedig bepánikolt, hisztériás rohamot kapott. Mikor végül J. felhívta a mentőket, 3 perc alatt érkeztek ki, és sikerült megmenteniük a kicsi életét. J-nek az eset óta rémálmai vannak.

Én meg azt hittem, szarul indul a hetem, mert nagyon korán kellett kelnem, aztán otthon felejtettem a pénztárcámat, ezért elkéstem a kozmetikustól, át kellett tenni másik napra, viszont a hazaszaladás miatt a munkából is elkéstem, tehát potyára keltem annyira hajnalban. A bankautomata meg azt mondta, az elmúlt hónapban már 4. alkalommal, hogy technikai okok miatt nem tudja kiadni a pénzem.
Minden relatív.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr48296558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása