Antibaby naplója

Antibaby naplója

Bíztató kilátások

2008. január 21. - Antibaby
Füvezek kétnaponta. Arcon át. Baromira csíp. Csak azt tudnám, az ujjamat miért nem, amikor azzal kenem fel. Egyetlen magyarázat lehetséges: az arcomon nem olyan vastag a bőr.
Igyekszem plusz előnyöket is kovácsolni a kezelésből, pl. trenírozom a fájdalomküszöbömet. Minden alkalommal tovább próbálom tűrni legyező nélkül. (Addig is két szabad kezem van, pl. blogolni.) Mondom próbálom. Állítottam olyat, hogy sikerül? Naugye.
Most aztán senki nem vádolhat azzal, hogy nem ég le az arcomról a bőr. De félretéve az ócska poénokat, baromi jó ez a cucc. Ma egy hete, hogy elkezdtem a kúrát, és már olyan a bőröm tapintásra, mint a baba popsija. Pedig mindig is ez volt a gyenge pontom. Ez is.
Szerintem az a baj, hogy hiába árulnak ilyen Loreal, olyan Megérdemlem krémeket, kifizetheted a gatyádat is, s nem válnak be. Legalább nekem soha egyik sem jött be. S valószínűleg azért, mert nem tudom, mitől olyan a bőröm, amilyen, meg azt sem, milyen típusú és a krémek mit tudnak, mit nem... szóval nem vagyok felvilágosítva, csak olyan, mintha. Ha nem vált be az ötezres, akkor a tízezres már biztos jó lesz, különben miért kerülne annyiba. Aztán persze nem.
Tudom, nem vagyok egyedül a problémával. Egy csomó nő van körülöttem, akik megveszik súlyos pénzekért a csodát ígérő kencéket, aztán újabb súlyos ezreket kifizetnek, hogy a kozmetikus rendbetegye, amit a krém elszúrt. De ő sem mondja azt, hogy "hé, használd inkább ezt vagy azt". Legalábbis nekem 12 éves korom óta egyetlen kozmetikus vagy bőrgyógyász sem tudott javítani az arcomon. Ajánlottak valamit, amit mindenkinek szoktak, kifizettem, de nem történt semmi változás.
Aztán megtaláltam Emesét, és érzem, hogy nem csak érti a dolgát, de ráadásul az én javamra is fordítja a tudását. Mondom, egy hét otthoni kúra után babapopsi az arcom. És még hátra van 2 hét. Egyelőre nem hiszem el, de hamarosan bele kell nyugodnom, szép lesz a bőröm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr65305681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása