Antibaby naplója

Antibaby naplója

Sziget az űrből

2008. január 22. - Antibaby
Biztos átesik ezen mindenki, vagy nem. Épp azt az időszakomat élem, hogy szeretnék mindenkit lefotózni, fekete-fehérben. Azt a tündéri fiúpárost is, akikkel tegnap este eszegettem, iszogattam, cseverésztem, nevetgéltem. Persze nem volt nálam gép. De jön még az utcámba Csillogószem és Szélesmosoly. Remélem.

Nézegetem a Google Earth-t, és mit látok? A Hajógyári Szigetet épp akkor fotózták le, amikor a Sziget Fesztivál zajlott rajta. Úgy 2-3 éve lehetett, saccolva a Luminárium elhelyezkedéséből.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr5306819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása