Antibaby naplója

Antibaby naplója

Túl a cukorterhelésen

2013. április 02. - Antibaby

Túl vagyok a cukorterheléses vizsgálaton. Ha valaki nem tudja, gyorsan leírom, ez mit jelent:

Fel kell oldani kevés vízben egy csomó glükózt (75 g). Kb. 20 perc kevergetés, mire nem külön áll a megdermedt glükóz és a víz. Kora reggel éhgyomorra vért vesznek, aztán kell meginni ezt a trutyit, és aztán 1 és 2 óra múlva újra szúrnak. Tehát összesen 3 vérvétel és egy trutyiivás.

Na, ezzel riogat mindenki, amióta babát várok. Egykori kismamák, netes fórumok, védőnő, nőgyógyász. Hogy ez milyen rossz lesz, különös tekintettel a lötty megivására. Vigyek zacskót hányni.

Ebből aztán az lett, hogy a trutymó olyan finom volt, hogy én bizony elneveztem "italnak". Pedig messze földön híres finnyázós vagyok, ha ételről-italról van szó. Igaz, a kórház, ahova járok, engedi, hogy citromot is tegyünk bele, így kellemes limonádé íze lett. A 3 vérvételre már nem mondom, hogy élveztem, de azt is túl lehet élni. Az embernek két karja van, és amikor másodszor is oda szúrnak, ahova aznap már egyszer megtették, akkor az nem fincsi. De túléltem. Ha tényleg ez a legrosszabb élmény a terhesség során (a szülésig), akkor huhh, túl vagyok rajta.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr215189460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kishangleany · http://kishangleany.blog.hu/ 2013.04.07. 08:53:59

Szerintem sem olyan rossz az a cukros lötty - legalább is ami az ízét illeti :) De a lényeg, hogy a baba kedvéért az ember még rosszabbat is kibír, ha kell, pont ezért nem értem, hogy miért okoz akkora szenvedést némelyik kismamának, hogy megigya ezt a 2-3 dl folyadékot.
Örülök, hogy túl vagy ezen is, ráadásul ha jól emlékszem, akkor jó eredménnyel :)
süti beállítások módosítása