Antibaby naplója

Antibaby naplója

Depeche Mode

2013. május 21. - Antibaby

Úgy sajnálom, hogy még egyszer sem tudtam eljutni Depeche Mode koncertre, és a mait is kihagyom... pedig már milyen sokszor jártak nálunk. Remélem, jönnek még párszor, és végül sikerül élőben is élveznem őket.

Apropó: Létezik vajon ember, aki a DM zenéjét nem szereti? Én szerintem még sosem találkoztam ilyennel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr295311051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

isolde 2013.05.22. 21:11:28

Én, én! Én utálom. De egyedül vagyok ezzel a Földön, senki sem ért meg.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.05.22. 21:57:22

@isolde: :) Hát, tőlem se számíts ilyesmire. :)

mirlyam 2013.05.23. 20:55:33

Az összes barátom vagy utálja vagy nem nagyon ismeri őket, egyedül én vagyok fan. Szívás.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.05.23. 21:46:01

@mirlyam: A kommented alapján az jutott eszembe, hogy lehet, hogy ez a "mindenki szereti a DM-et" korfüggő is. Elárulod, te és a barátaid milyen korcsoportba tartoztok? Mert lehet, hogy egy 40 feletti, vagy egy 22 alatti nem annyira ismeri. De mi, így 30-40 közötti ezen nőttünk fel. Igaz, sok olyasmin is felnőttünk, amit a hátam közepére sem... :)

mirlyam 2013.05.24. 16:10:48

Pont 30-40 között. :) Mondjuk az Enjoy the silence esetleg még egy-két szám ismerős nekik de max. ennyi. Nehéz ezt elhinni, mert tényleg ezen nőttünk fel, de tulajdonképpen nekem is vannak homályos foltok. :)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.05.24. 16:20:18

@mirlyam: :D
Na jó, azért én sem fújom kívülről az összes albumot, meg pl. ez az új Heaven még nem kapott el. De azért a DM nagyon jó.
süti beállítások módosítása