Antibaby naplója

Antibaby naplója

Hőség

2013. június 21. - Antibaby

Aki ismer, tudja, hogy nagy barátja vagyok a melegnek. Soha nem panaszkodom a kánikulára, nehogy egyszer megbántódjon és ne jöjjön el. A telet, havat, hideget nehezen viselem, ezért vigyáznom kell a meleggel kialakult kapcsolatomra.

Na, de most, 9. hónapos pocakkal, sok plusz kilóval, terhességben megemelkedett vérnyomással egyszerűen elviselhetetlen ez a harminc valahány fok. Rendszeres zuhanyzás, besötétített lakás, hideg ásványvíz, bugyiban flangálás mellett is őrjítő.

Mondjuk a csúcs az volt, amikor a fodrász rám terítette azt a fekete nylon zsákot, és elkezdte fújni a baromi sűrű hajamat a forró levegővel, kb. 40 percig. Kész mobilszauna.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr195371974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.06.21. 20:37:37

Tavaly augusztusban egész napokat töltöttem a közeli plázában, mert ott volt légkondi...Mondjuk én amúgy sem bírom a meleget, de terhesen nagyon rosszul voltam tőle...Ezt a fodrászos mókát tuti nem bírtam volna ki...

bogaar 2013.06.21. 21:31:01

Már épp kérdezni akartam, hogy hogy bírod ezt a meleget nagy hassal :)
süti beállítások módosítása