Antibaby naplója

Antibaby naplója

Álmaimban Argentína

2013. július 03. - Antibaby

almaimban argentina.jpg(A kép forrása: port.hu)

Hű, ez a film eléggé beszippantott. Talán nem a legjobb alkotás, amit valaha láttam, de brutálisan magával ragadó módon dolgoz fel egy igaz történetet, még ha fikcióval vegyítve is. Nevezze túlzásnak, aki akarja, de nem tudtam elvonatkoztatni attól, hogy ez bárhol, bármikor megtörténhet. Itt is, velünk is. És mi hagyjuk. A kisebbség elköveti, a többség eltűri. Nézése közben eszembe jutottak az 1984 c. regény, és a "Mi vagyunk a 99%!" feliratú transzparensek a tüntetéseken, és átéreztem a tehetetlenséget, a reményteli reménytelenséget. De a kanapén ülve nyilván a töredékét kaptam csak a szörnyűségeknek.

Nem vagyok teljesen elégedett a filmmel, pl. Emma Thompson-t sokszor túl teátrálisnak láttam, sőt, még talán Banderas nézéseiben is volt némi túljátszottság, de ezektől függetlenül érdemes megnézni.

(8/10, az Imdb-n elért alacsony pontszámát nem is értem.)

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr85386345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása