Antibaby naplója

Antibaby naplója

Tej

2013. július 20. - Antibaby

Már kétszer kimerészkedtünk a levegőre a kicsivel, tologattuk a házunk udvarán meg a környező utcákban, és közben új tapasztalatokkal lettem gazdagabb. Szokatlan, de biztos meg lehet szokni, hogy vadidegen emberek megállítanak, és néhány mondatnyi beszélgetés után megkérdezik, van-e elég tejem. Csókolom, ismerjük egymást valahonnan?

Amúgy én is érzem, hogy a határok kitágultak. A családban már alig van, aki előtt nem egy száll bugyiban rohangálok és aki még nem látott szoptatni, valamint rendszeresen kajálás közben van időnk megvitatni a pelusban talált kaki színét... Nyilván más kisgyerekes családokban is ez a tabutágítás zajlik, ezért érzi bárki is úgy, hogy feltehet egy ilyen tejes kérdést az Ibrahim-Laufenauer sarkán anélkül, hogy akár csak a nevemet tudná.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr705416765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.07.25. 12:29:07

Hát, olyan nekem is volt, hogy egy szál gyerekben nyitottam ajtót Anyunak délután háromkor, mert nem volt időm felöltözni...Igazából sosem értettem, hogy mire megy el a gyermekágyas kismamák ideje, de már most sem tudnám megmondani, hogy mire ment el akkor az időm :D
És hát igen, ahhoz is szoktasd magad, hogy _mindenki_ jobban tudja...A múltkor egy busznyi nyugdíjasnak üvöltöttem volna legszívesebben oda, hogy "szégyelljék magukat" mert úúgy néztek, de azt hiszem nem kéne gondolatokat adni mások fejébe, nekem is könnyebb lenne...(Amúgy az engem nem zavar, ha kisgyerekes kérdez, az annál jobban, amikor 60 éves pasik szólnak be, hogy hogyan kéne csinálni...)

kicsinap 2013.07.28. 21:51:46

Hehe.
Az emberek két dolgot szoktak kérdezni:
-Szopik a baba?
-Jó baba?
Ez utóbbi végtelenül értelmetlen kérdés, de hát mindig felteszik.
1,5 hetes volt a legkisebbem, amikor a hűtőgép szerelő (!!) kérdezte meg, hogy sok tejem van-e, majd szemérmetlenül bámulta a melleimet...

Gratulálok a babához!!
süti beállítások módosítása