Antibaby naplója

Antibaby naplója

CipőPélyIndex

2013. augusztus 08. - Antibaby

Ha egyszer arra a kérdésre kellene felelnem, hogy mi veri ki leggyakrabban a biztosítékot nálam, kapásból rávágnám, hogy a magyar sajtó színvonala. Élén az Index újságíróival.

Mondjuk azt sosem értettem, miért sikk olyan tudósítókat küldeni bárhova is, akiknek pont ahhoz a témához lövésük sincs, de valamiért évek óta ilyenekkel íratják pl. a koncertbeszámolókat. Olyanokkal, akik nem ismerik az adott előadót, ezt be is vallják, de azért megmondják, hogy jó volt-e vagy nem a koncert.

Asszongya a szerző - aki szerint egyébként a Párisi Udvar kis kezdőbetűvel írandó és zs-vel, nyilván azért, mert fogalma sincs, miről is van szó -, hogy: "Abba inkább ne gondoljunk bele, hogy egy olyan társadalomban, ahol mindenki a tehetsége szerint járul hozzá a közös dolgokhoz, és szükségletei szerint részesül a megtermelt javakból (amilyet Cipő szeretett volna), Pély Barna a hozzájárulás és a részesedés oldalát is erőteljesen visszafogta volna.". Tudom, tudom, ízlések és pofonok, meg éljen a szólásszabadság, no de azért tisztelet is van a világon. Márpedig Pély Barna szerintem nem ilyen szavakat érdemel, pláne ebből a Cipő Emlékkoncertes mezőnyből kiemelve.

Egyébként engem Barnabás itt az ifjú Szörényi Leventére emlékeztet.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr645451219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.08.09. 20:29:58

Most lehet, hogy én vagyok funkcionális analfabéta, de én nem értem az idézett mondatot..

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.08.10. 12:38:05

@mimke: Talán mert elég nyakatekert a mondat. Én úgy vettem, hogy letehetségtelenezte. Az pedig, akár szereti valaki a fickót, akár nem, elég durva, szerintem.
süti beállítások módosítása