Antibaby naplója

Antibaby naplója

Utánzás

2013. szeptember 11. - Antibaby

Az én csecsemőkori fotóim közt volt néhány, amelyen Anyukám arckifejezéseit utánzom. Egy nagy pólyába vagyok majdnem szájig becsúszva, és amikor ő csücsörít, én is csücsörítek, ha pedig nagyra tátja a száját, én is nagyra tátom. 36 év telt el úgy az életemből, hogy meg voltam győződve róla, milyen okos, ügyes kis pár hetes voltam, és hogy a babák utánoznak. (Állítólag tényleg.)

A múltkor jött Anyukám, karba vette RT-t, hogy készítsek pár közös képet róluk. RT nagyot ásított, erre Anyu is ásított. RT csücsörített, erre Anyu is csücsörített. Nekem meg ekkor esett le, hogy fake fotókon szocializálódtam. Egy világ dőlt össze bennem.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr725504457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.09.13. 20:45:34

Büszke lehetsz Anyukádra, hogy milyen ügyesen utánoz...Erről egyébként csak annyit, hogy a szülés után egy pár hétig, előre tátottam a szám, hogy "segítsek" a gyereknek rendesen bekapni a cicit
(spoiler: nem segített)

neff_ 2013.10.02. 12:09:35

napok óta ezen sírunk. :))
süti beállítások módosítása