Antibaby naplója

Antibaby naplója

Öltöztetés

2013. október 03. - Antibaby

Most már igazán törvénybe iktathatnának valami nemzeti csecsemőegyenruhát, mert minden reggel azzal megy el 20 perc, hogy kitaláljuk, hogyan öltöztessük fel harmonikusan. Bodyval passzoló nadrágba és nadrághoz passzoló zokniba, ami nem üti a body és a sapka és a kardigán színét, valamint a benti és kinti időjárást.

Anyukám ebben nagy segítség. Sosem gondoltam korábban, hogy a turkálási mániája egyszer még jól fog jönni. Most viszont olyan dögös, márkás és csupán fillérekbe kerülő ruhákat túr RT-nak, hogy csak lesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr365548653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kishangleany · http://kishangleany.blog.hu/ 2013.10.04. 16:20:11

Tudtam, hogy Benned bízhatok! Végre valaki, aki megérti, hogy miért nem akarok pl piros csíkos body-t és kék kockás nadrágot egyszerre ráadni Robira! :) Eddig már csomóan néztek rám kérdőn, hogy most ez miért is olyan fontos. Pedig ha magamon ügyelek az ilyesmire, akkor a gyerekemen miért is nem?

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.10.04. 18:40:43

@kishangleany: Hát naná! :) Sőt, a gyereken még jobban. Mert nekem van mentségem rá, hogy mindig ugyanabban a pulcsiban vagyok, mert az jön rám, meg nincs időm mosni, meg mittomén. De a gyereknél, amikor XY barátaink most látják először, fontos az első benyomás. Meg a második, a harmadik... És olyan vagányul fel lehet őket öltöztetni! Akkor meg miért ne?

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.10.04. 21:33:14

Én csak akkor szoktam "korrektül" felöltöztetni, amikor valakivel találkozik :) Bár mi egész korrekt rucikat kaptunk, össze lehet jól válogatni :) De ha megyünk valahova, tuti valami csinit adok rá..Élvezem azt a két évet, amíg még én döntöm el, hogy mit vesz föl ;)
süti beállítások módosítása