Antibaby naplója

Antibaby naplója

FlyLady program - 9-10. nap

2013. október 30. - Antibaby

9. nap: Ez a Turbó Törlés annyira jó ötlet, hogy Dris azonnal el is happolta előlem a feladatot. (Mondjuk nem tiltakoztam túlságosan.) A fürdőszobát megcsinálta ő, a wc-t meg még előző este én. Ez is kész!
Egyébként nagyot nevettem azon, hgoy nem kell az egész tükröt letörölni, csak ahol folt van. Kb. 1 perc letörölni az egészet, és nekünk baromi nagy fürdőszoba-tükrünk van, egy átlagos családnál ennek kb. a nyolcada méretben. És annak is csak azt a csücskét kell, érted, ami foltos.

10. nap: Kezdem úgy érezni, sosem indul be ez a program. Az ember nekikezd egy nagy lendülettel, aztán visszafogják, és közben elpárolog a kedve. Merthogy ma is annyi a plusz feladat, hogy készítsük egy helyre, amit másnap magunkkal kell vinnünk. Biztos van, akinek ez segít, de az nem én vagyok. Talán szétszort kamaszok, pizzásdobozok közt élő agglegények, nem tudom. De ahhoz meg túlságosan nőkhöz szólnak a FlyLady bejegyzések. (Amit nem is értek. Már megint takarítás = nők.)
Szerintem óvodás korom óta össze van rakva, amit feltétlenül magammal kell vinnem és sosem lenne jó otthon felejteni. Amióta meg RT-val megyek el otthonról, a kistáskám meg is szűnt létezni, és minden a pelenkázótáskában lapul. Etetéshez, pelenkázáshoz valamennyi segédeszköz, RT-nak váltóruha, és az én pénztárcám, irataim, lakáskulcsom. Amikor elindulok, csak a mobilomat kell még bedobni melléjük, és kész. Szóval ma sem történt semmi új.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr995606197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.10.31. 20:49:18

Ja, igen, azelőtt én is bánatosan néztem a wc-t hetekig, hogy ki kéne pucolni, most meg reggel sitty-sutty, és már kész is :-o
(a tükör meg tényleg vicces...)

kicsinap 2013.10.31. 22:23:16

ÉN nem tartom ezt a programot, de majd ha nagyobb(ak) lesznek a gyerkek irtóra fontos lesz. A ruhák este kikészítve, félálomban is fel tudják húzni reggel, minden táska bepakolva, tesi cuccok, ovis táska, gyümölcsnapi izé, ovis torna cucc. Tízóraik előre legyártva a hűtőben, kulacsok feltöltve, üzenő átnézve, aláírva stb.
Így jelentősen felgyorsul a reggeli készülődés, idegeskedés, kapkodás max. a férjem miatt van, aki nem találja a kulcsát, a belépőkártyáját, sálját ilyesmi...

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.11.01. 14:05:35

@kicsinap: Persze, gyerekeknél egész más. Úgy el sem tudom képzelni, hgoy mindezt aznap reggel csináljam, amikor már menni kell.
süti beállítások módosítása