Antibaby naplója

Antibaby naplója

FlyLady program - 11-12. nap

2013. november 01. - Antibaby

11. nap: Banyeg, már megint semmi dolgom, mármint semmi új. Nincs szelektálni és lomtalanítani valóm. Amíg pocakosan itthon voltam, mindent megcsináltam, átnéztem az összes szekrényt, hogy helyet teremtsek RT ruháinak és játékainak. Lehetséges, hogy mégis rendezett a lakásunk? Na de hogy lesz így kitakarítva A-tól Z-ig?
Talán úgy, ha belevágnánk Drissel közösen ebbe a novemberi nagytakarításba.

12. nap: Mostam, teregettem. Mint minden nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr465608111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.11.02. 21:17:53

@kicsinap: Többnyire. Miért? Nem esik nehezemre, és baromi sok a szennyes. :)

kicsinap 2013.11.03. 20:48:33

Csak csodálkoztam.:-) Mi dupla annyian vagyunk és nem mosok minden nap. Igaz 7 kilós a mosógépünk.
süti beállítások módosítása