Antibaby naplója

Antibaby naplója

Kimenő

2013. november 07. - Antibaby

Lett havi, kétheti vagy heti kimenőm, ahogy igénylem. Tök jó. Egy nem is olyan hosszú beszélgetés eredménye ez Drissel. Rájöttünk (tudom, nem ez a spanyol viasz), hogy az őrli fel az embert, ha folyamatosan neki kell felügyelnie, készenlétben állni a kicsi közelében. Sosem érettem, miért jobb annak a szülőfélnek, aki dolgozni jár, miközben otthon meg ott a gyerek. Hát azért, mert addig lekerül róla ez a felelősség. Nem vágyom vissza a munkába, félreértés ne essék! De ha csak elmegyek egyedül fodrászhoz vagy venni egy kenyeret, már az kikapcsol. Hihetetlen, milyen rövid idő alatt is fel tudok töltődni.

Múlt pénteken kismama csoporttalálkozón voltam egyedül, tegnap meg Sziszamiszával vacsoráztunk egyet a Leroyban, úgy, mint régen. Ha minden jól megy, hetente, kéthetente tudunk ilyet csinálni. RT olyankor már alszik, Dris felügyeli, de ha nincs egyetlen ébredés sem, akkor ő is zavartalanul tud netezni vagy valami ilyesmi.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr55619470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2013.11.07. 21:52:11

:-)
Én mire mindenki lefeküdt és előkészítettem a dolgokat másnapra már annyira fáradt vagyok, hogy egyáltalán nem lenne erőm sehová se elmenni....

atl · http://vonalfelett.blogspot.hu/ 2013.11.07. 23:14:58

Mi is most kezdjük a kimenőzést, csak nálunk annyival nehezebb a terep, hogy késő délután kaptam pár órát. Annyival meg könnyebb, hogy a szüleim is szívesen vannak addig a kölökkel.
süti beállítások módosítása