Antibaby naplója

Antibaby naplója

Mozgás és csíra

2013. december 01. - Antibaby

Belebuktam a FlyLady programba, és csak 3 napig bírtam tartani a teljes édességmentességi fogadalmamat, de az ellipszis gép bejönni látszik. Az első négy napban mindig 3 perccel többet csináltam, mint előző nap, azóta meg stagnál, de a terv az, hogy mire két hetes lesz a gép, bírjak egy negyed órát rajta naponta. Aztán meg háromszor-négyszer fél órát hetente. Lassan indulok, na, mert nem akarom rögtön elvenni a kedvemet valami lehetetlen tervvel. Ismerem már magam annyira, hogy ha valamibe rögtön 100%-ot belenyomok, az pár nap múlva kifullad. A fokozatosság, és az élvezet megtartása tehát fontos.

Egyébként meglepően jól esik. Igaza van Drisnek, - aki azóta bevallotta, hogy azért nem csak magának vette a gépet, - hogy azért is rukkolt elő ezzel az ötlettel, mert mozogni kellene valamit, mindkettőnknek, de úgysem megyek le futni (császár után egyébként vicces érzés, mintha tele lenne kővel a hasam), nem fogok eljárni valami szervezett edzésre, vagy hasonlók. Ez a gép viszont itt áll a kanapé mellett, két lépésnyire lenne csupán, ha nem kellene cipőt is felvenni hozzá. Bármikor ráállhatok és akárhány részletben edzhetek rajta... tényleg csak tőlem függ, hogy hogy haladok majd. Ez azért elég jó érzés.

Közben belekezdtem a csíraevésbe is, amit régóta terveztem, de amíg terhes voltam, majd amíg szoptattam, addig csak csipegettem belőle. Most más nagy adagokat eszem belőle, naponta többször is. Olyan jó, tiszta érzés, hogy egyik napról a másikra nem kívántam már az édességet annyira. Azért néha lecsusszan ez-az, de már közel sem érzek olyan mohó vágyat a csokik és sütik iránt, mint korábban. Erről majd még biztos fogok írni, mert most az ellipszisgép és a csíra a két reménységem a fogyásban, és ha lesz eredmény, ha nem, tutira blogba fojtom majd az örömöm/bánatom.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr305659654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Arna 2013.12.01. 23:38:11

én most adtam le 20 kilót, de még hátra van 10.. :) kitartás, menni fog! :)

orsó · http://vandorcirkusz.com 2013.12.02. 08:12:06

:) hajrá! (én a gyermekágy alatt toltam eszetlenül a csírát, tejserkentő hatása van a lucernűnak meg a görögszénának. és hát az a rengeteg vitamin... na, a héten megint veszek :) )

amúgy érdekes, nekem szervezett edzésre könnyebb rávenni magam, mint otthoni tornára :)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2013.12.02. 10:53:41

@Arna: Hűha, 20 kilót? Az nem semmi. Gratulálok, és köszi a biztatást. Én 7-8 kilótól szeretnék megszabadulni, de nem is a súly a fő szempont, hanem hogy valami formát visszanyerjek.

@orsó: Igen, tejserkentésre én is ettem a lucernacsírát. A görögszénát kapszulában szedtem. De terhesség, szoptatás alatt nem jó nagy adagokat fogyasztani, mert méregtelenítő hatásuk van, és azt úgy tudom, nem szabad.
süti beállítások módosítása