Antibaby naplója

Antibaby naplója

Blogszületésnap

2013. december 13. - Antibaby

A nagy mindenfélében elfeledkeztem róla, hogy ismét születésnapos lett a blogom. Már nem is emlékszem, de mintha december 10-én kezdtem volna, a freeblogból szoktam kikeresni pontosan, de az most ugye nem áll rendelkezésre. Az viszont biztos, hogy 2004-ben volt az indulás. Tehát 9 év... ó, te jó ég! Mennyire más volt a net, meg én, meg minden körülöttem!

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr445689726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása