Antibaby naplója

Antibaby naplója

Proud Mommy Day

2014. január 13. - Antibaby

Kell nekünk egy Proud Mommy Day? Vagy nem kell? Mindenesetre jó tudni, hogy ilyen is létezik. Ahogy a régi Libresse reklám mondta, "de megtehetném". Azaz, nem muszáj, de aki szeretne, holnap postolhat egy büszkét. Nem hiszem, hogy kevesen vannak, akik nem merik kimondani, hogy időnként szinte emberfeletti, amit anyaként véghez visznek, és ráadásul van, ami még jól is sikerül, teszem azt, büszkék rá.

PMD.png

A Proud Mommy kifejezésnek számomra kettős jelentése van. Az egyik, hogy büszke vagy a gyermekedre... és valljuk be, mind azok vagyunk! Nem igaz? A másik, hogy büszke vagy magadra, mint anyára, azért, amit megteszel a gyermekedért, a családodért.

Én hosszú idő óta ma voltam először büszke magamra.

Egy ideje aggaszt már, hogy rossz irányba haladunk RT altatási "ceremóniájával", pedig a születése után jól kezdtük, és akkor még határozottan tartottam magam az elveimhez. Ez az volt, hogy a kiságyában, vagy legalábbis ne a karunkban aludjon el. Most meg itt állunk, hogy a 7 kilós gyereket már nem sokáig tudom karban ringatni, és nem is szeretném, hogy a jelenleginél jobban megszokja. Valamint aggaszt az is, hogy már születésétől fogva nyűgösködik (enyhén szólva), ha enni kell, és nem szeretném, ha negatív élményei maradnának a kajálással kapcsolatban.
Tegnap némi extra nyűgösséggel párosulva csúcsosodott ki ez a két probléma, úgyhogy megráztam magam és újult erővel és türelemmel kezdtem el foglalkozni RT-val. Főleg az evés-alvás terén, de ez kb. le is fedi a napjaink nagy részét. Azt vettem észre, hogy már ez az egy nap is, amikor a szokásosnál is jobban próbáltam figyelni az anyai ösztöneimre és ráhangolódni a kisfiamra, sokkal közelebb hozott minket egymáshoz. Érzem a szeretetét, amit egyre inkább ki tud már fejezni, és érzem, hogy bízik bennem, nálam keres nyugalmat. Persze, ez természetes, hiszen az édesanyja vagyok, de az elmúlt 6 hónapban még sosem éreztem ilyen intenzíven, mint most. Szóval elhatároztam, a "helyes útra"* terelem, ami még nincs ott, és bár biztos nem lesz könnyű menet, legalább elkezdtem haladni az úton, és elsőre elég jól ment.

A Proud Mommy Day-jel kapcsolatban még itt is lehet informálódni, hangulatba jönni: Nekünk Bevált

*Hogy mi a helyes, az persze mindenkinek mást jelent, nem is szeretném definiálni.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr445757201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása