Antibaby naplója

Antibaby naplója

Elmentem fodrászhoz

2014. március 11. - Antibaby

, mert eldöntöttem, hogy levágatom a frufrumat. Mivel már nem hosszú a hajam, nincs semmi funkciója a hosszú frufrunak, azon kívül, hogy örökké tűrögethetem a fülem mögé. Egykor azért növesztettem meg, hogy beleérjen a lófarokba.
Na, és milyen frizurával jöttem ki a fodrászatból? Olyannal, ami mindenhol rövid, csak elől hosszú.
És elégedett vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr495855309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása