Antibaby naplója

Antibaby naplója

Minden maminak

2014. április 13. - Antibaby

Küldöm ezt a cikket minden maminak, a nehéz napok megkönnyítésére.

"Mami, valakinek szüksége van rád!"

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr216023893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tamko · http://altatnietetni.blogspot.com/ 2014.04.13. 21:23:36

Hányszor gondolok én is erre. Ezért nem is nagyon értem azokat, akik panaszkodnak. Jó, nehéz, meg minden, de nem fantasztikus érzés? (nagyon nehezen estem teherbe, azt httem nem is lesz kisbabánk, biztos ez is közrejátszik benne, de én minden percben hálát adok a nemtudomkinek, hogy megszületett)

Egyszer a férjem húga, akinek nagy gyerekei vannak, még rég azt mondta nekem nagyot sóhajtva: Ó, bárcsak MÉG EGYSZER AZ életben megölelhetném őket kicsikként!

Na, giccses voltam, nézd el nekem :))

andi565 2014.04.14. 10:58:57

@Tamko: Teljes mértékben egyetértek ;)

andi565 2014.04.14. 10:59:48

Jaj, mennyire igaz! Könnyes szemmel olvastam végig, nagyon jó cikk!

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2014.04.16. 15:01:05

@Tamko: A Hamzsabégi sétányon szokott sétálni egy néni, aki minden szülőt megállít és elmondja neki, hogy fantasztikus dolog, hogy gyereke van. Mármint szól, nehogy ne vegyük észre. Aztán megkérdezi, hogy tudtam-e. Ha azt mondom, hogy igen, akkor elnézést kér, hogy zavart, de úgy érzi, inkább szól, nehogy későn döbbenjünk rá. Szerintem aranyos.

Egyébként szerintem azért, akármennyire is imádja az ember a gyermekét, be lehet ismerni, hogy vannak nehéz helyzetek, embert próbáló napok. Kevés a pihenés, és ez mindenkit megvisel így vagy úgy. Nem szégyen ez, sőt, természetes.

Estsanatlehi · www.egykisskaosz.blogspot.com 2014.05.06. 22:52:13

Hát most ezen bőgtem egyet, köszönöm… :)
süti beállítások módosítása