Antibaby naplója

Antibaby naplója

Pajzsmirigy és fogyás

2014. július 10. - Antibaby

Az antropozófus doki nagyon bevált. Beállította a TSH-mat (~pajzsmirigy hormon) az ideális értékre két hónap alatt. Ez a kórházi endokrinológiának nem sikerült kb. másfél év alatt, bár mentségükre szóljon, hogy nem is próbálkoztak vele. Ja, és a "nem lehet fogyni vele" betegségemmel, szintén az antropozófus doki segítségével, csak ledobtam 5,5 kg-ot magamról. Nem mondom, mehetne még le úgy 3-4-5, de azért eléggé örülök már ennek is.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr486498591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2014.07.11. 19:25:50

Húha, gratulálok!

Engem is érdekelne ez a doki, ha megadod az elérhetőségét...Nekem valószínűleg van valamennyi alulműködésem, de még diagnosztizálni sem sikerült igazán, és amikor "Budapest legjobb dokijánál jártam", akkor nem kérdezett semmit, csak egy vérvétel alapján felírt valamit, aztán csókolom...Valahogy nem így képzeltem el...

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2014.07.11. 21:47:16

@mimke: Igen, általában ez a módszer, felírják a hormont, és kész. Életed végéig szedheted.
A doki: Dr. Jakab Tibor, és a Napfényes Gyógyközpontban rendel. A neten megtalálod. Csak ajánlani tudom.
süti beállítások módosítása