Antibaby naplója

Antibaby naplója

Csak játszom

2014. november 17. - Antibaby

Ma egész nap húztam magam után egy vécépapír-farkat, és nem is tudtam róla. Valahogy úgy történhetett, hogy amikor az egyik dologvégzés után felöltöztem, becsíphettem a nadrágom derekánál a vécépapír lelógó végét. Nem tudom, más anyuka hogy van ezzel, de én ilyenkor mindig azzal küzdök, hogy a gyerek ne nyúljon a vécékeféhez, és ne fogdossa a deszkát, ne akarjon könyékig nyúlni a kagylóba, stb. Szóval a legkevésbé sem azt figyelem, hogy én mit csinálok. Csak felkapom a ruháimat, és már a gyerekkel foglalkozom. Na, kb. ez lehetett, hogy becsíptem a nadrágom alá derékban a papírt, és aztán egész nap úgy járkáltam, hogy lobogott utánam egy csík vécépapír. Valószínűleg délelőtt a játszótérre még anélkül mentem, bár tök mindegy, mert amióta nincs nyár, nincs lent egy gyerek sem (nem tudom, kijárási tilalom van, vagy mi?). De aztán délután, amikor a kajafutár hozta az ebédemet... hát, akkor már biztos ott volt. Vicces látvány lehettem. Szerencsére van egy 16 hónaposom, úgyhogy minden ilyesmire ráfoghatom, hogy csak egy játék a gyerekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr986911481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása