Antibaby naplója

Antibaby naplója

Nem büszke

2014. november 28. - Antibaby

Azért arról nem volt szó, hogy ha elkezdek vezetés órákat venni, az együtt jár egy kiadós hízókúrával. Ugyanis minden óra után olyan stresszes vagyok, hogy muszáj betérnem a kisboltba egy-két (három-négy) csokiért vagy kakaós csigáért. A helyzetet nehezíti, hogy az oktatóval a találka a kisbolt előtt van, és az óra végén is ott tesz ki. Tegnap előtt meg, ahogy kiszálltam, hihetetlenül kezdtem vágyni valami junk foodra, úgyhogy képes voltam leszállni hazafelé a buszról ott, ahol nem kellett volna, és 30 percet és 1800 Ft-ot elverni a Burger Kingben. Azt a bio-vega-fényevő-egészségközpontú mindenemet! Phfff.

burger.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr766941877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2014.11.29. 00:08:46

Tényleg NAGYON stresszes lehetett az a vezetés :D

mandarinduck 2014.11.29. 00:30:00

én akkor cigiztem a legtöbbet:)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2014.11.29. 00:34:02

:)

És tudjátok, milyen hülyén néznek az emberre, ha lefotózza a Burger Kingben a tálcáját? :)

2014.11.29. 07:21:10

DDD
Mi is szoktunk ám ilyeneket enni de mindig elmondom a gyereknek hogy csak módjával mert ezek nem olyan egészségesek :-) De szeretjük ...
süti beállítások módosítása