Antibaby naplója

Antibaby naplója

Ez volt ma

2015. január 28. - Antibaby

Kicsit megfáztam. Vagy talán nagyon. Az éjszakát a nappaliban, a kanapén töltöttem, hogy ne ébresszem fel éjjel a többieket az orrfújással. Nem tudom, fertőző vagyok-e, de az is szempont, hogy ne lihegjem őket körbe. Reggelre Dris kitalálta, hogy jó lesz az nekem, ha Rt-t elkülönítik tőlem, elsősorban azért, hogy tudjak pihenni és gyorsan rendbe jöjjek. Úgyhogy nagypapa elvitte magukhoz, én meg elvileg kúrálom magam. GYakorlatilag meg: persze, hogy nem tudok a hátamon feküdni és bámulni a plafont, úgyhogy kihasználtam a napot, és elkezdtem fotózni tanulni. Low budget lightbox, online ingyenes tutorialok... yeeeah!

p1250118.JPG

Az ott egy fej fokhagyma és két fej lilahagyma, de bevetettem a Duplo iskolabuszt, egy üveg gyógyteafüvet, az ebédre rendelt Wasabi-s makikat pálcikával, és a River Cottage szakácskönyvet is. Már látványos a fejlődésem reggel óta, úgyhogy tetszeni fog ez nekem, csak időt kell rá szakítani. No meg pénzt, mert kell még lámpa. Tuti, hogy mire minden meglesz, itt a tavasz és kisüt a nap.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr147118205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása