Antibaby naplója

Antibaby naplója

Vidám mesék

2015. április 08. - Antibaby

A Szutyejev meséket imádjuk. Rt is, meg mi is. Ha esetleg a nagy Bogyó és Babóca őrületben nem jutna elég promó nekik, akkor én most reklámozom őket. A Vidám mesék című mesekönyv gyerekkorom egyik nagy kedvence volt (Babar és az Öreg néne őzikéje mellett). Azóta őrizgettem az utókornak, a gyerekemnek, gyerekeimnek. Szerencsére nagyon jó állapotban maradt. (Akkoriban amúgy 67 Ft-ba került.) Mostanában került elő, és 4 olyan mese is van benne, ami szerintem ilyen Rt-korú gyerekeknek (21 hónapos) abszolút jó. Hosszabb mesékhez Rt-nak még nincs türelme, átlapoz bennük oldalakat, de az ilyen rövidek nagyon bejönnek neki, és ahhoz viszont mindig van türelme, hogy egy 1 perces mesét akár 20x is elmondasson egymás után.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr427352054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaar 2015.04.10. 10:00:10

Vidám mesék szerintem is jó, én is imádtam gyerekkoromban.
Nálunk a három kiscica és a Miau a kedvenc. Sajnos Bogyó és Babócát nem állhatom, főleg a grafikáját. Úgy érzem, felelős vagyok a gyerek vizuális igényességének alakításábn is :)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2015.04.10. 13:11:59

@bogaar: Dris is a képi világától van ki, úgyhogy nálunk sincs (még?) Bogyó és Babóca. A történetei viszont szeirntem tudnak aranyosak és tanulságosak lenni, úgyhogy én azt csináltam, hogy megnéztem egy pár BésB-t a youtube-on, és fejből mesélem utána Rt-nak este a sötét szobában. Kevesebb szereplővel, tehát kb. van egy csiga meg egy katica, azokat már be is tudja azonosítani. Aztán majd ő társít hozzá a fejében képet. :)
süti beállítások módosítása