Antibaby naplója

Antibaby naplója

Nem kell emberrel beszélni

2015. július 07. - Antibaby

Szoktam rendelni Netpincéren ezt-azt, ha épp nem volt időm vagy kedvem főzni, és pl. pizzára, mexikói ételre vagy sushira vágyom. Mostanában azt látom, hogy minden étterem próbálja elcsalni a Netpincérről a vevőit. Hoznak az ételhez kupont: ha legközelebb egyenesen tőlük rendelsz, az neked milyen jó lesz. Nekik meg akkor nem kellene jutalékot fizetniük a közvetítésért. Nem különösebben vagyok akcióérzékeny, inkább a minőséget és a kényelmet szeretem, de persze ugyanazért nincs értelme többet fizetnem, úgyhogy át szoktam nézni, ki mit ajánl. Aztán továbbra is rendelek a Netpincéren. Hogy miért?

Egyszer, amikor még irodában dolgoztam, és nagyon sok volt a feladat, a szabadidő meg roppant kevés, elég gyakran rendeltünk ebédet. Az, hogy egészséges is legyen, sokszor már nem tudott szempont lenni, amikor már órák óta kopogott a szemünk. Jött a sok pizza, akkor talán még minden nap kólával meg profiterollal. Az egyik kollegám egyszer megkérdezte, mit tud a Netpincér, hogy örökké azt használjuk. Merthogy pizzát rendelni egyenesen a pizzériától is lehet. Kórusban vágtuk rá: "Azt, hogy nem kell emberrel beszélni." Hm.

Most megint pizzát szeretnék, nézem a hűtőre tűzött kuponokat, amiket a legutóbbi rendeléseimnél kaptam, és akárhogy számolom, nem éri meg nekem. Nem nekem mint Antibaby-nek, hanem nekem mint vevőnek. 5% kedvezményért (ami nálam, kisfogyasztónál 50-100 Ft megtakarítást jelent) egyszerűen nem gondolkodom el rajta, hogy felhívjam (az is pénz, ugye), hallgassam a zenét, kivárjam, amíg felveszik, elmondjam a telefonszámom, címem, újra lassabban, mert sosem hallott az utcáról, aztán kapucsengő, milyen címlettel fizetek, mit kérek, olvassa vissza, mert múltkor is csirkéset kaptam véletlenül, nem, köszönöm, nem kérek desszertet, nem kérek üdítőt, igen, biztos, hogy nem, áfás számlát sem kérek, hány perc lesz. Csúcsidőben még félre is tesz, hogy várjak, mert egyedüli diszpécserként ő kapkod 3 telefont. Amikor pedig kihozzák, amit rendeltem, nem minden cég küld újabb kupont. Tehát legközelebb is csábulok el a Netpincér felé. Szóval szerintem nagyon is hasznos és értékes szolgáltatás tud lenni, hogy nem kell emberrel beszélni.

Van olyan étterem is, amelynek működik online rendelési felülete, de a regisztráció és rendelés folyamatába kis híján beleőszültem. Ha két külön címre rendelek felváltva, a rendszer megkattan, hívhatom a diszpécsert segítségért, vagy rossz helyre viszi a futár a kaját. 5% engedményért.

Amúgy meg, ha az ár az egyetlen, amivel valamire rá akarnak venni, az nálam már eleve fura szokott lenni. Nem azt érik el, hogy rohanok, hogy még akcióban megszerezzem, hanem elgondolkodom a marketingen és a terméken vagy szolgáltatáson. Az ár-érték arányon. Meg mindenen. És közben előfordul, hogy elfelejtem, vásárolni szerettem volna.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr917607848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása