Antibaby naplója

Antibaby naplója

Snickers

2015. október 07. - Antibaby

Az én kicsi fiam, akit igyekszünk minél tovább cukormentesen táplálni, de már néhányszor nyalt fagyit, evett házi csokitortából pár falatot, de nem ismeri a bolti csokikat... és az én kicsi fiam, aki sosem hisztizik nyilvános helyen, csak a családi fészek meghitt ölelésében... nos, a hétvégén egy benzinkút pénztáránál olyan igazi, youtube-on osztogatós, toporzékolós-vergődős hisztit vágott le, mert apa nem vette meg neki a gyerekarc magasságba odapolcpénzezett Snickers-t. Nem tudja, mi rejlik a csomagolásban, és szerintem azt sem, hogy egyáltalán eszik vagy isszák, de úgy csinált, mintha az élete további része teljesen kilátástalan lenne, ha nem kapja meg most azonnal.

Még 275 nap van hátra a dackorszakból. 100-tól lehet vágni a centit, igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr597948176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2015.10.07. 21:48:38

Hát te borzalmasan optimista vagy.:-)))))

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2015.10.09. 22:34:16

@kicsinap: Hehe, ezt kommentelték a Facebookon is, hogy a dackorszak egy never ending story. Beszélgettem egy gyerekpszichológussal, azt mondta, ez messze nem a legrosszabb időszak, hiszen amilyen a dackorszak, a kamaszkor annak a sokszorosa lesz.

kicsinap 2015.10.12. 11:32:11

Ezt már le sem mertem írni.:-))) A nagylányom 11 éves, hát néha komolyan kell fegyelmeznek magam, a kicsi semmi a maga 2,5 éves dackorszakával ehhez képest. És komplett kiselőadásokat tart a lehetetlen viselkedéshez, hoyg neki erre most joga van, mert kamasz és ezen a stáción neki keresztül kell mennie, hogy felnőtté váljon. Ami tény, csak attól még nem könnyebb.:-)

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2015.10.12. 20:39:09

@kicsinap: Ez kemény! :) Ezek a mai fiatalok... :)

aa/szvszl 2015.10.14. 01:14:28

@kicsinap: durva, hogy mennyivel tudatosabbak ők manapság, mint mi régen. ha ezeket én annak idején tudtam volna, talán nem is kéne pszichológushoz járnom a sikertelen leválás miatt. (mára persze elméletben pszichológiai fenomén vagyok, csak hát feldughatom, ha gyerekként és kamaszként a szüleim írmagjában fojtották el minden dacomat.)

kicsinap 2015.10.16. 23:34:52

@aa/szvszl:
Irtózatos komoly szövegeket tud lenyomni, néha az agyam eldobom. Tegnap pl. ezt közölte, mert azért esténként, lefekvés előtt, akkor valahogy ellágyul benne minden kamaszos borzalom, szóval akkor ezt mondta nekem:
"Anya! Minden kamasznak szüksége van még a legnagyobb lázadó korszakában is egy otthonra, ahol megértik, elfogadják és szeretik. És hála Isten, nekem van ilyen. "
És akkor azért megnyugszom, hogy nagy bajok azért nincsenek itten.:-)))

aa/szvszl 2015.10.17. 14:43:06

ez azért elég cuki.
süti beállítások módosítása