Antibaby naplója

Antibaby naplója

Gwenanya

2015. október 16. - Antibaby

Aki tudja, azonnal árulja el, hogyan lehet 46 évesen, 3 gyerek után ilyen lapos hasa és vékony dereka valakinek! De ha csak azt tudja, 38,5 évesen hogy lehet, az is megfelel.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr937975159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsinap 2015.10.16. 23:32:23

Szerencsés alkat, sok pénz, bébiszitterek és edzők.:-)
Komolyra fordítva, nekem irtóra mázlim van, én kb. veled egy idős vagyok és 5 gyerek után is lapos a hasam, én annyi kiló vagyok, mint 14 évesen.

aa/szvszl 2015.10.17. 13:31:59

genetika és odafigyelés. a csaj egész életében kurva jól nézett ki, és nem csak a hasán látszik, hogy szerencsés alkat. én a szülés után konkrétan jobban néztem ki, mint teherbe esés előtt, de a terhesség alatt is sportoltam (visszafogottan). a szoptatás alatt semmi időm/energiám nem volt, és bizony feljött 10 kiló. most elég szarul érzem magam, ha a tükörbe nézek, pedig szerintem sporttal és helyes étkezéssel hamar rendbejönne.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2015.10.17. 22:51:50

@kicsinap: Az tényleg mázli. Én Rt előtt kimondottan vékony voltam, de a hasam soha nem volt lapos. még 45 kg-osan sem. :) Amúgy nem panaszkodni akartam. :) Nem lenne semmi bajom, ha a hasam... az a mumusom, sajnos.

Egyébként szerintem biztosan sokat számít az alkat. Mert pl. ott van Jennifer Aniston, hogy csak egyet emeljek ki. Neki is van minden, pénz, edző, precíz diéta, a világ vizslató szeme motivációnak. És tök jól néz ki, de azért mégis látszik rajta bikiniben, hogy már nem 20 éves, valamelyik filmben volt mostanában egy strandolós jelenete. Pedig egy gyereke sincs, nem hogy három. Izmos meg minden, de azért egy picit szélesedett a lába és a dereka is. És ez így természetes, a test megváltozik, még sok odafigyelés, edzés, mindig betartott egészséges étrend mellett is.
Azt vettem észre, hogy a fiúknak meg a nyakuk vastagszik meg. Azok, akiket többb évtizede ismerek, ilyenek legalábbis. Nem híztak meg, nem ráncosodtak, nem őszek még, de a nyakuk megváltozott a korral. :)

@aa/szvszl: Ja igen, vannak, akiknek terhesség után, a test átalakulása épp jót tesz. Láttam már ilyet.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2015.10.17. 22:57:37

Ja, és hát a sport. Olvastam valahol, hogy Gwen S. vegán étrenden van és minden nap edz. Na, ennek én az első felét tudnám produkálni gond nélkül, de a sport, főleg a napi fix 1-2 órás kemény edzés olyan távol áll tőlem... Azt hiszem, soha nem tudna olyan fontos lenni a vonalam...
Azt is olvastam Gwentől (mert amikor megláttam a derekát, azért googliztam egy pár órácskát :) ), hogy szerinte aközött kell választania, hogy mindent megehet, amit akar, és hogy minden ruhát felvehet, amit akar. És ő az utóbbit választja. Azért ez elég jó duma, és biztos igaza is van.
Mondjuk amennyire nem vagyok sportolós alkat, annyira könnyen veszem rá magam új étrendre, simán át tudom állítani az agyamat, hogy ne az legyen, hogy sanyargatom magam bizonyos ételek megvonásával, hanem hogy tényleg azt akarjam enni és az essen jól, ami jót is tesz. Ez meg előny, tudom.

aa/szvszl 2015.10.17. 22:59:13

persze, jót tesz azoknak, akik a terhesség előtt 40 kilósak voltak, csípő nélkül, lapos mellekkel.na, én mindig kicsit "husi" voltam, de az abszolút feszes fajtából, nulla narancsbőrrel, kerek csípővel, hozzá mérten vékony derákkal. a terhességbe épp annyira fogytam bele, hogy életemben először voltam elégedett a tükörképemmel, és nem akartam többet fogyni. ez a tíz kiló viszont úgy jött rám, hogy nem a feszes husivá váltam vissza, hanem puha pacává narancsbőrrel. brühühü. :((((((((((((((((((((

kicsinap 2015.10.18. 21:31:40

@Antibaby:
Te császáros voltál, ha jól rémlik, nekem sok császáros ismerősöm van, akik nagyon vékonyak sok gyerek után is, de a hasuk, na az nem az igazi. Nem tudom Gwen hogyan szült.:-)
Nekem sem fér bele az életembe a napi 1-2 óra sport, igazából a heti 1-2 óra sem igazán, max. annyi, hogy sokat gyalogolok és sokat vagyok kint a gyerekekkel, amikor ugye mozgok. Meg van kertünk, és ott is elég sok a tennivaló, ami mozgással jár. Még 3 gyerek mellól mondjuk eljutottam heti kétszer tornára, de az irtózatosan komoly szervezést igényelt, és akkor még más részlegen volt a férjem el tudott jönni korábban, és én mindig késtem egy 5 percet. 4.50-re ért haza és 5-kor kezdődött a torna. Sokszor álltam az ajtónál felöltözve és ahogy hallottam az autó hangját futottam.
Mondjuk tény, hogy nem eszem sokat, mert nincs időm enni, de amúgy szeretek enni, és az édességet is szeretem, főleg, ha én sütöm.:-) Ruhát meg bármit felvehetnék, ha akarnék, csak én mondjuk nem akarok. Nekem nem tetszettek még lánykoromban sem a hasvillantós pólók, nem hiányzik.:-) Ja és ruhát meg nem is kapok magamra, éppen most keseredtem el pár napja, hogy a nagy nehezen vadászott 32-es nadrág is baromi nagy volt. Korábban azért a 34-esek jók voltak, most nem, a ruhák is mind nagyon bővek és lötyögnek rajtam. Most kéne a munka miatt kosztüm, teljesen reménytelennek találom, nem tudok venni.
Én inkább a változó kortól "félek" (ez azért így túlzás), hogy az mit hoz majd, anyukám akkor gömbölyödött ki rendesen. Sokáig nagyon vékony volt 3 gyerek után is, ő mondjuk nagyon fiatalon szült minket.

kicsinap 2015.10.18. 21:34:02

@aa/szvszl:
Na most velem az történt, hogy a terhesség előtt 49 kiló voltam, most 5 gyerek után 44,5 kiló vagyok, a csípőm is keskenyebb lett, a derekam azért pár cm-el azt hiszem több. A mellem viszont kisebb, mint volt, pedig korábban is elég kicsi volt. Én azt látom, hogy akinek kicsi melle volt, annak a szoptatás nem segít a azon, hogy nagy legyen, vagyis csak átmeneti a nagyobb mell (nekem még akkor is alig-alig érte el a "B" kosarat), utána meg összemegy az egész. Tény, hogy lógni legalább nem tud.:-)

kicsinap 2015.10.18. 21:36:44

Én mondjuk nem tudok lelkesedni a lapos has, meg feszes, izmos test dologért, vagyis, hogy ezért küszködjek folyamatosan, nézzek ki normálisan, étkezzem egészségesen, de, hogy ez határozza meg a napjaimat, hogy mit ehetek és, hogy mikor jut idő kemény edzésekre, ebből nem kérek, és tényleg nincs is rá időm (vagyis lehetne mondjuk este 9 és 10 között, de akkor már hullára nincs kedvem, reggel meg korán kelne a gyerekek, max. akkor kelhetnék előttük, ha 4-kor kelnék). Egy nagy blőd hazugságnak tartom azt, hogy mindenkinek arra van ideje, amire akarja.
süti beállítások módosítása