Antibaby naplója

Antibaby naplója

A fülem

2016. június 05. - Antibaby

Úgy tünik, kvázi megsüketültem a fél fülemre. Egy hete nem hallok rá. Hivatalosan arról van papírom, hogy a magas hangokat csak akkor hallom, ha igazán hangosak, de a gyakorlatban én egyszerűen csak azt érzem, hogy nem hallok a jobb fülemre. Telefonban a másik fél hangját, a konyhai főzőóra csipogását stb. A piaci hangzavarban az árusokkal beszélgetésnél pedig határozottan tompábban szólnak.
Az orvosok még nem jutottak semmire. Azt mondják, így egyik pillanatról a másikra csak akkor történhetne ilyen, ha valami erős hanghatás ért volna. Pl. mellettem robban egy petárda, vagy egy koncerten a hangfal mellett állok. A dobhártyám épp, a vérnyomásom nem kórosan alacsony, csak amennyire mindig. Koncerten december óta nem voltam, az is csendes ülős volt a Müpában. Szóval érthetetlen.
Elég ijesztő hirtelen nem hallani, amit előtte mindig... és hogy nem tudom, ez most így is marad-e, súlyosbodni fog-e, vagy jelentkezik-e a másik fülemen is. Abban reménykedem, hogy egy nap felébredek, és minden a régi lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr1008782660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antibaby · http://antibaby.blog.hu 2016.07.15. 22:09:02

@mimke: Ma voltam kontrollon, havonta kell menni. Semmi változás, sajnos. De nem is kecsegtetnek semmivel. Azóta egyébként egy rakás vizsgálatot végigjártam, nyaki ér uh, nyaki gerinc röntgen (itt találtak valamit, járok gyógytornára), anyámkínja. :)
Köszi az érdeklődést!
süti beállítások módosítása