Antibaby naplója

Antibaby naplója

(Nem) alkoholmentes

2013. szeptember 16. - Antibaby

Csak engem lep meg, hogy az alkoholmentes sörben van alkohol? Persze, hogy akkor vettem észre, amikor már egy fél doboznyit megittam. Fura volt, hogy kezdtem érezni a hatását. Utána elolvastam a dobozt, és tényleg: az alkoholmentes azt jelenti, hogy 0,5% alkoholt tartalmaz. 3 félét vettünk (merthogy jó tejfokozó), abból kettő valójában nem is mentes, csak a Gösser az. Hát köszönöm szépen!

Én ugye sosem ittam, úgyhogy nagyon kevés alkoholt is megérez a szervezetem. De így, szoptatás alatt ez most még annyira sem nem volt kellemes meglepetés, mint máskor. És gondolom annak sem lenne, aki gyanútlanul megissza, aztán a rendőr meg megszondáztatja, zéró tolerancia mellett.

A bejegyzés trackback címe:

https://antibaby.blog.hu/api/trackback/id/tr975519303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogaar 2013.09.16. 22:42:50

Ezen anno én is csodálkoztam...
Szerintem az Aldi alkoholmentes is 0%, legalábbis nincs ráírva semmi.

mimke · http://mimozanevel.wordpress.com 2013.09.17. 21:08:34

Mindegyikre rá van írva az alkoholszázalék, ha van benne, bár az ember miért keresné egy alkoholmentes sörön??

garam_mazsola 2013.09.17. 21:29:52

Ez így van, a legtöbb alkoholmentes sör úgy készül, hogy az alkoholosból kivonják az alkoholt, és az nem megy tökéletesen.
süti beállítások módosítása